21 Päivän tyytyväisyystakuun ehdot

1. Takuun Kesto

  • Tyytyväisyystakuu on voimassa 21 päivää valmennuksen aloituspäivästä lähtien.

2. Takuun soveltamisala

  • Tyytyväisyystakuu kattaa kaikki verkkovalmennuksen materiaalit, 1-on-1 puhelu, Slack-tuki ja ryhmäkeskustelut.

  • Takuu koskee vain ensimmäistä osallistumiskertaa kyseiseen valmennukseen.

3. Tyytyväisyystakuun ehdot

  • Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen 1-on-1 puheluun, kahteen ryhmäkeskusteluun ja hyödyntää valmentajien tarjoamaa Slack-tukea (min. 3 viestiä) 21 päivän aikana, jotta hän voi hyödyntää tyytyväisyystakuun.

  • Asiakkaan tulee katsoa 1. moduulin kolme ensimmäistä osiota verkkovalmennuksen materiaaleista sis. videoluennot ja työkirjat. Tämä voidaan todentaa kurssialustan seurannan avulla.

  • Asiakkaan on täytettävä annettujen työkirjojen tehtävät ja palautettava ne valmennuksen etenemisen mukaisesti, jotta hänen aktiivinen osallistumisensa voidaan todentaa.

4. Takuun käyttö

  • Jos asiakas ei ole tyytyväinen valmennukseen, hän voi pyytää palautusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse 21 päivän kuluessa valmennuksen aloituspäivästä.

  • Palautuspyynnön tulee sisältää yksityiskohtainen selitys tyytymättömyyden syistä sekä todisteet siitä, että asiakas on osallistunut vaaditusti 1-on-1 puheluihin, ryhmäkeskusteluihin ja verkkokurssin materiaalien läpikäyntiin. Huomaathan, että ajan puute, muutokset elämäntilanteessa tai tehtävien tekemättömyys ei ole riittävä selite tyytymättömyydelle. Sairastapaukset katsotaan erikseen tapauskohtaisesti. 

5. Palautuksen Käsittely

  • Kun palautuspyyntö on vastaanotettu ja hyväksytty, palautus käsitellään 14 päivän kuluessa.

  • Palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.

  • Mahdolliset maksut, jotka liittyvät ulkopuolisten maksupalvelujen (kuten PayPal, Stripe) käsittelykuluihin, voidaan vähentää palautettavasta summasta.

6. Takuun Rajoitukset

  • Tyytyväisyystakuu ei kata ulkopuolisia kuluja, kuten internet-yhteyksiä, laitehankintoja tai muita valmennuksen ulkopuolisia kustannuksia.

7. Poikkeukset Takuuseen

  • Tyytyväisyystakuuseen ei voi vedota, jos asiakas ei ole osallistunut riittävästi valmennuksen osioihin tai jos asiakas on toiminut vilpillisesti.

  • Asiakkaan huolimattomuudesta tai tahallisesta toiminnasta johtuvat ongelmat eivät kuulu takuun piiriin.

8. Ehtojen Muutokset

  • Pidätämme oikeuden muuttaa tyytyväisyystakuun ehtoja milloin tahansa. Ehtojen muutokset eivät vaikuta jo aloitettuun valmennukseen.