21 Päivän tyytyväisyystakuun ehdot
1. Takuun Kesto
Tyytyväisyystakuu on voimassa 21 päivää valmennuksen aloituspäivästä lähtien.
2. Takuun soveltamisala
Tyytyväisyystakuu kattaa kaikki verkkovalmennuksen materiaalit, 1-on-1 puhelu, Slack-tuki ja ryhmäkeskustelut.
Takuu koskee vain ensimmäistä osallistumiskertaa kyseiseen valmennukseen.
3. Tyytyväisyystakuun ehdot
Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen 1-on-1 puheluun, kahteen ryhmäkeskusteluun ja hyödyntää valmentajien tarjoamaa Slack-tukea (min. 3 viestiä) 21 päivän aikana, jotta hän voi hyödyntää tyytyväisyystakuun.
Asiakkaan tulee katsoa 1. moduulin kolme ensimmäistä osiota verkkovalmennuksen materiaaleista sis. videoluennot ja työkirjat. Tämä voidaan todentaa kurssialustan seurannan avulla.
Asiakkaan on täytettävä annettujen työkirjojen tehtävät ja palautettava ne valmennuksen etenemisen mukaisesti, jotta hänen aktiivinen osallistumisensa voidaan todentaa.
4. Takuun käyttö
Jos asiakas ei ole tyytyväinen valmennukseen, hän voi pyytää palautusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse 21 päivän kuluessa valmennuksen aloituspäivästä.
Palautuspyynnön tulee sisältää yksityiskohtainen selitys tyytymättömyyden syistä sekä todisteet siitä, että asiakas on osallistunut vaaditusti 1-on-1 puheluihin, ryhmäkeskusteluihin ja verkkokurssin materiaalien läpikäyntiin. Huomaathan, että ajan puute, muutokset elämäntilanteessa tai tehtävien tekemättömyys ei ole riittävä selite tyytymättömyydelle. Sairastapaukset katsotaan erikseen tapauskohtaisesti.
5. Palautuksen Käsittely
Kun palautuspyyntö on vastaanotettu ja hyväksytty, palautus käsitellään 14 päivän kuluessa.
Palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.
Mahdolliset maksut, jotka liittyvät ulkopuolisten maksupalvelujen (kuten PayPal, Stripe) käsittelykuluihin, voidaan vähentää palautettavasta summasta.
6. Takuun Rajoitukset
Tyytyväisyystakuu ei kata ulkopuolisia kuluja, kuten internet-yhteyksiä, laitehankintoja tai muita valmennuksen ulkopuolisia kustannuksia.
7. Poikkeukset Takuuseen
Tyytyväisyystakuuseen ei voi vedota, jos asiakas ei ole osallistunut riittävästi valmennuksen osioihin tai jos asiakas on toiminut vilpillisesti.
Asiakkaan huolimattomuudesta tai tahallisesta toiminnasta johtuvat ongelmat eivät kuulu takuun piiriin.
8. Ehtojen Muutokset
Pidätämme oikeuden muuttaa tyytyväisyystakuun ehtoja milloin tahansa. Ehtojen muutokset eivät vaikuta jo aloitettuun valmennukseen.